Рівень досягнень
|
Бал
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I Початковий
|
1
|
Учень визнає
окремі поняття про електрику, основні параметри струму, за допомогою
викладача може знаходити деякі окремі приклади на плакаті чи малюнку
|
2
|
Учень за допомогою викладача відображає на елементарному
рівні поняття: промислова, статична, атмосферна електрика; напруга, сила
струму.
|
|
3
|
Учень в деяких випадках дає неповні
характеристики основних параметрів струму, перераховує деякі приклади
електротравм, правила поведінки під час їх виникнення.
|
|
II Середній
|
4
|
Учень частково відображає текст
підручника; без розуміння розповідає терміни охорони праці; дає неповні
пояснення; орієнтується в опорних конспектах; під час відповіді намагається
дивитися на плакати, малюнки, бо має труднощі у поясненнях.
|
5
|
Учень відображає матеріал без
розкриття причинно-наслідкових зв’язків; за опорними конспектами характеризує
вимоги безпеки до електроустановок з помилками; за допомогою викладача може
дати неповний аналіз і зробити висновок до ситуації.
|
|
6
|
Учень самостійно дає більшість понять
у темі, відображає деякий вивчений матеріал з підручника; за допомогою
викладача може дати характеристику й аналіз травмобезпечної ситуації, на
середньому рівні має знання термінології з охорони праці.
|
|
III Достатній
|
7
|
Учень має
достатні знання про засоби і методи вивільнення потерпілого від дії електричного
струму, самостійно дає характеристику факторів електричного і неелектричного
характеру; може частково проаналізувати травмонебезпечну ситуацію, визначити
її причину, достатньо орієнтується у плакатах; при відповіді іноді
помиляється.
|
8
|
Учень знає
основні поняття; може застосовувати знання у практичних питаннях,
використовує методи аналізу даних в електричному струмі, без помилок
орієнтується у плакатах, стендах, опорному конспекті.
|
|
9
|
Учень на достатньому рівні володіє
учбовим матеріалом, може застосовувати його при аналізі; має чітке
представлення про електробезпеку, яка застосовується у шахті з метою
недопущення її порушення, при аналізі допускає незначні помилки, які сам може
виправити.
|
|
IV Високий
|
10
|
Учень може оцінити процеси та явища,
які відображені у темі; пояснити значення знань з питання безпеки; правил
поведінки людей при електротравматизмі, дає повні відповіді, проявляє інтерес
до професії і до охорони праці за професією; при відповіді може допускати
неточності.
|
11
|
Учень має глибокі знання про міри
безпеки, використовує наукову термінологію; аргументує свої затвердження та
висновки, вміє робити з необхідною інформацією, на високому рівні аналізує
небезпечні виробничі ситуації; може дискутувати; проявляє інтерес до
предмета.
|
|
12
|
Учень має фундаментальні знання з
навчальної програми, може виказати і аргументувати їх; самостійно аналізує
потреби правил безпеки, робить висновки, зв’язує вивчений матеріал з
підприємством, вміло використовує шахтну технічну документацію при відповідях,
може пояснити економічні аспекти наслідків аварій і травматизму.
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)
ConversionConversion EmoticonEmoticon