Критерії оцінювання навчальних досягнень з теми: «Основи електробезпеки»


Рівень досягнень
Бал
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
I Початковий
1
Учень визнає окремі поняття про електрику, основні параметри струму, за допомогою викладача може знаходити деякі окремі приклади на плакаті чи малюнку
2
Учень за допомогою викладача відображає на елементарному рівні поняття: промислова, статична, атмосферна електрика; напруга, сила струму.
3
Учень в деяких випадках дає неповні характеристики основних параметрів струму, перераховує деякі приклади електротравм, правила поведінки під час їх виникнення.
II Середній
4
Учень частково відображає текст підручника; без розуміння розповідає терміни охорони праці; дає неповні пояснення; орієнтується в опорних конспектах; під час відповіді намагається дивитися на плакати, малюнки, бо має труднощі у поясненнях.
5
Учень відображає матеріал без розкриття причинно-наслідкових зв’язків; за опорними конспектами характеризує вимоги безпеки до електроустановок з помилками; за допомогою викладача може дати неповний аналіз і зробити висновок до ситуації.
6
Учень самостійно дає більшість понять у темі, відображає деякий вивчений матеріал з підручника; за допомогою викладача може дати характеристику й аналіз травмобезпечної ситуації, на середньому рівні має знання термінології з охорони праці.
III Достатній
7
Учень має достатні знання про засоби і методи вивільнення потерпілого від дії електричного струму, самостійно дає характеристику факторів електричного і неелектричного характеру; може частково проаналізувати травмонебезпечну ситуацію, визначити її причину, достатньо орієнтується у плакатах; при відповіді іноді помиляється.
8
Учень знає основні поняття; може застосовувати знання у практичних питаннях, використовує методи аналізу даних в електричному струмі, без помилок орієнтується у плакатах, стендах, опорному конспекті.
9
Учень на достатньому рівні володіє учбовим матеріалом, може застосовувати його при аналізі; має чітке представлення про електробезпеку, яка застосовується у шахті з метою недопущення її порушення, при аналізі допускає незначні помилки, які сам може виправити.
IV Високий
10
Учень може оцінити процеси та явища, які відображені у темі; пояснити значення знань з питання безпеки; правил поведінки людей при електротравматизмі, дає повні відповіді, проявляє інтерес до професії і до охорони праці за професією; при відповіді може допускати неточності.
11
Учень має глибокі знання про міри безпеки, використовує наукову термінологію; аргументує свої затвердження та висновки, вміє робити з необхідною інформацією, на високому рівні аналізує небезпечні виробничі ситуації; може дискутувати; проявляє інтерес до предмета.
12
Учень має фундаментальні знання з навчальної програми, може виказати і аргументувати їх; самостійно аналізує потреби правил безпеки, робить висновки, зв’язує вивчений матеріал з підприємством, вміло використовує шахтну технічну документацію при відповідях, може пояснити економічні аспекти наслідків аварій і травматизму.