Рівні навчальних
досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
||
Теоретичні знання
|
Вміння та навички
|
Рівень самостійності
|
||
I.
Початковий
|
1
|
Учень має уявлення з визначеної проблеми, відповідає
однослівне на запитання вчителя
|
Самозахист, викликаний фізіологічними інстинктами
|
Цілковите керівництво навчальною діяльністю
учня з боку вчителя і повний контроль
|
2
|
Учень має уявлення з визначеної проблеми,
намагається відтворити окремі факти
|
Виконання окремих дій
|
Цілковите керівництво навчальною діяльністю
учня з боку вчителя і повний контроль
|
|
3
|
Учень відтворює окремі факти, пов'язані між
собою
|
Виконання окремих дій, пов'язаних між собою
|
Повне керівництво вчителя і фрагментарний
контроль
|
|
II.
Середній
|
4
|
Учень ознайомлений з алгоритмом поведінки у
надзвичайній ситуації, відтворює інформацію, що стосується одного кроку
алгоритму
|
Виконання незначних дій, пов'язаних між собою,
що відповідають одному кроку алгоритму
|
Постійна допомога вчителя при фрагментарному
контролі вчителя
|
5
|
Учень відтворює інформацію на
1-2 будь-які кроки алгоритму
|
Виконання незначних дій,
пов'язаних між собою, що стосуються двох будь-яких кроків алгоритму
|
Допомога при окремих (теоретичних або практичних) кроках учня
|
|
6
|
Учень відтворює інформацію на 1-3 кроки алгоритму
в будь-якому порядку
|
Виконання незначних дій у будь-якій послідовності
із захисту та допомоги
|
Допомога при окремих (теоретичних та
практичних) кроках
|
|
III. Достатній
|
7
|
Учень відтворює інформацію на 1-4 кроки алгоритму
|
Часткове виконання необхідних операцій з
допомогою інструкції (правил) із захисту та допомоги
|
Учень діє в цілому самостійно, часто
звертаючись за допомогою до вчителя
|
8
|
Учень відтворює інформацію з томи повністю (5
крокіс) для типових ситуацій
|
Часткове виконання необхідних операцій у правильній
послідовності по захисту та допомозі
|
Учень діє в цілому самостійно, при потребі
звертаючись за допомогою до вчителя, виявляє навики самоконтролю
|
|
9
|
Учень відтворює тему в цілому, свідомо приймає
рішення
|
Повне послідовне виконання операції із захисту
та допомоги, яке стосується однієї теми
|
Учень діє в цілому самостійно, вміє знаходити
інформацію з додаткових джерел, володіє навичками самоконтролю
|
|
IV.
Високий
|
10
|
Свідоме відтворення та розуміння теми в цілому,
вміння переконувати у правильності свого вибору
|
Виконання вивчених операцій із захисту та
допомоги, знання альтернативних (додаткових) способів захисту та допомоги
|
Учень за допомогою вчителя розв'язує
нестандартну ситуацію, вміє свідомо користуватися правилами (нормами)
безпеки
|
11
|
Свідоме відтворення та розуміння теми в цілому,
вміння аргументовано переконувати
|
Повне виконання вивчених операцій, вміння
застосовувати додаткові способи захисту та допомоги
|
Учень самостійно розв'язує нестандарту ситуацію
за метою, визначеною вчителем, самостійно аналізує її наслідки і свої дії
|
|
12
|
Свідоме відтворення та розуміння теми в цілому,
вміння аргументовано переконувати
|
Вміння обирати безпечніший варіант розв'язання
ситуації, брати на себе роль лідера (організатора)
|
Учень самостійно визначає мету своїх дій та
інших з метою допомоги, захисту та самозахисту, знаходить альтернативні
шляхи її розв¢язання, обирає
оптимальний, обґрунтовує його, оцінює тимчасові та довгострокові наслідки
(збитки) обраного варіанта
|
Підписатися на:
Дописи (Atom)
ConversionConversion EmoticonEmoticon