Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з «Охорони праці»


Рівень навчальних досягнень
Бали
Загальні критерії оцінки знань учнів
I. Початковий
1
Учень розрізняє об’єкти вивчення
2
Учень повторює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об’єкт вивчення
3
Учень відтворює частину навчального матеріалу , за допомогою викладача виконує елементарні задачі
II. Середній
4
Учень за допомогою викладача відтворює головний навчальний матеріал з «Охорони праці», може повторювати за алгоритмом операцію, або дію
5
Учень відтворює головний навчальний матеріал з «Охорони праці», здатен з помилками дати пояснення, сформулювати правило
6
Учень показує знання і розуміння головних положень навчального матеріалу. Відповідь його вірна, але не має достатнього сенсу
III. Достатній
7
Учень вірно відтворює навчальний матеріал, знає загальні поняття та факти, вміє приводити свої приклади на підтвердження думок, частково контролює свої навчальні дії

8
Знання учня є достатніми, він застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, пробує аналізувати, відтворювати зв’язки і взаємозв’язки між явищами, фактами, робить висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його логічна, хоча й має неточності
9
Учень гарно володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє аналізувати і систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і вірною аргументацією
IV. Високий
10
Учень має повні, глибокі знання, здатен використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення
11
Учень має знання по навчальній програмі, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, вміє знаходити інформацію і аналізувати її, ставить і вирішує проблеми
12
Учень має системні знання в потрібному об’ємі і в межах вимог навчальних програм, свідомо використовує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях. Вміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення