ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

                                      31 БЕРЕЗНЯ 2022 РОКУ

ЧЕТВЕР

Доброго дня, шановні учні!





Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.


9-А клас

Тема уроку: Підсумково - узагальнюючий урок.

1. Перейдіть за посиланням та виконайте тестові завдання.

3. Скріншот результатів надішліть вчителю.


9-Б клас

Тема уроку: Підсумкова робота за темою: "Портфоліо учня".

Ваше завдання створити презентацію, на слайдах якої буде розміщена така інформація:

  • Моє ім'я;
  • Моя сім'я; 
  • Мої друзі; 
  • Мої вчителі;
  • Розклад дня; 
  • Мої навчальні успіхи.
Вимоги до презентації:
  • Титульний слайд;
  • Оформлення заголовку, підзаголовку;
  • Дизайн;
  • Вибір картинки;
  • Вибір ефекту.

Скріншот виконаних робіт надішліть вчителю.

5 клас

Тема уроку: Вправи на закріплення навичок роботи на клавіатурі. 

1. У текстовому редакторі MS Word створіть документ та надрукуйте текст за зразком у документі, який можете знайти за посиланням:

2. Скріншот виконаних робіт надішліть вчителю. 


8-А клас

Тема уроку: Умовне форматування. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.

1. Перегляньте презентацію.

2. Опрацюйте теоретичний матеріал за підручником стр. 209 - 218.

3. Виконайте практичні завдання 2,3 стр. 219 - 220.

4. Скріншот виконаних робіт надішліть вчителю.


Виконані завдання можна надіслати вчителю 

Telegram +380996781019 або на поштову скриньку: robotkojulya13@gmail.com